T 10 may

Då är jag tillbaka i New jersey igen! Vi åkte ju upp till min värdmammas pappa igår. Vi åkte vid 9 tiden och var framme vid 1 tiden tror jag. Resan gick ganska fort, jag sov typ största delen av den. När vi var framme så åt vi hamburgare till lunch och sen släppte dem av mig och lillan på en stor lekplats. Där lekte vi och solade typ 2 timmar medan dem var hos doktorn. Sen åkte vi hem till morfarn och åt glass, vilade en stund, och sen vidare till en av hans kompisar. En mycket snäll och imopnerade gamal dam det! Stannade hos henne nån timme och vid 9 på kvällen var vi hemma igen och vi alla däckade i varsen soffa/säg.

Imorse väckte min värdmamma mig "godmorning sleeping beauty! if you wanna take a shower you can do it now, but if you dont care you can sleep for another 15- 20 minutes" Så jag stannade i sängen en stund till. När det var dags att gå upp så var det framdukat till frukost, muffins blev det (ja, jag vet. amerikanare är lustiga). Sen åkte vi vidare till en annan doktor och jag och lillan underhöll oss med böcker i väntrummet. Där satt också en gammal man som berättade en sann intressant histioria om en delfin. Historian håller också på att bli film så den ska jag och min värdmamma hålla utkik efter!

Efter doktorn sa vi hejdå till morfarn och packade in oss i bilen igen. Vi åt vindruvor och lekte billekar. Vid lunchtid stannade vi och åt och sen körde vi vidare igen. Stannade också på ett outlet mall på vägen, men hittade inget kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0