Säg inte nä säg jää

Har haft en grym helg! I fredags mös jag med Emmie. Vi var först ute och åt, och det var sjukt gott! Men det brukar det vara på steak house :) Sen åkte vi hem till mig och kollade på idol och fjantade. I lördags cyklade jag in till stan för lite shopping, hittade dock bara en tröja.. Sen slingade jag håret och klippte mig. Åkte vidare till gården och jobbade ett par timmar. När jag kom hem hade mamma dukat fram god mat och vi kollade på så mycket bättre. Söndag brukar det mest bli slapp bara, men inte denna! Var först hos pappa och åt frukost med Sophie och Putte, sen åkte vi vidare in till stan och åt middag med morfar o co på Rosegarden, också vädligt gott. Åkte hem och tog de lugn nån timme och sen åkte jag och Emmie till Lund för att kolla på TIMBUKTU! Och han var grym som vanligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0