I'm loving angels instead

Ikväll har jag vatt på välgörenhetgala. Sjukt bra var det!! :)

När Emil Sigfridsson sjöng angels satt jag och filofoferade lite och tänkte att den låten är verkligen sjukt fin, och att han sjöng den bra. Tills Johanna viska till mej, "kan inte sluta tänka på hur kul det hade varit om han trilla ner från stolen, den ser inte så stadig ut". Sen kunde jag heller inte sluta tänka på det! Men som sagt, galan var sjukt bra och jag är imponerad över hur bra Emmie och Jenny fixade den!

Priset för det roligaste som hänt idag var när en kvinna trillade i bussen, det såg verkligen sjukt kul ut. Det är i sånna situationer man itne vill lägga in ett skratt.. men det kunde inte hjälpas. he he ..

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA är du knäpp elloor? :D

2009-12-03 @ 11:31:37
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0