Nej det är ingen vanlig dag

.. för det är Celinas födelsedag hurra hurra hurra!

Har vatt uppe i en timme nu. Det blir ju bara tidigare och tidigare nu för tiden. Har sjungit för Celina, ätit frukost på sängen och gett henne paketer. Hon har bla fått en keybord som jag kommer tvingas lyssna på hela dagen (jippi). Idag ska jag och Celina baka chokladbullar och muffins sen ska jag fixa köttbullar till lunch tills pappa och Helene kommer hem och ikväll blir det kalas!

Igår skulle pappa åka och handla inför idag. Helene gick igenom allt som skulle handlas och var vissa grejer fanns. Pappa såg lite förvirrad ut, vände sig om till mig "vill du övningsköra?". HAHA det kändes mer som ett rop på hjälp så jag följde såklart med!

Nu är det dags för mer te. Kanske borde dricka kaffe så jag piggnar till?


Kommentarer
Postat av: syster

stackars pappa! han e förvirrad han!

2009-07-31 @ 10:10:40
URL: http://sossinnuce.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag e inte alls förvirad. Tänkte bara på ekonomin att ju mer Lollo kör hemma ju billigare körkort...

2009-08-01 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0