åhus

tjenixen. idag har jag vatt i åhus och stekt, fiiint! är helt röd i huvudet och på magen. och på benen. På kvällen cyklade jag hem till pappa och åt grillat med pappa helene celina sophie chricke och malin, halva släkten nästan;) hehe. Till efterrätt blev det alldeles för mycket choklad. Sen cyklade jag hem, bytte till inlines och rullade in till morfar. Där hjälpte jag honom och mamma och städa. Även där blev det en del godis och cashewnöttet, Muummss! Och lite melon med:D När vi var klara åkte vi hem igen och nu sitter jag i sängen och planerar med sofie om imorgon över sms samtidigt som jag kollar läget på internet. Vad skulle vi gjort utan alla denna tekniskaprylar? Aja, nu är de dags att sova. Ska upp tidigt och  CYKLA till åhus imorgon.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0