Dää äää laaa göööörrrbra

Operation förvandla Louise till göteborgare är påbörjad och går bra! Jag ligger inne med en dialekt som är skånska blandad med göteborgska och drar torra skämt. Umgås för mycket med Sofie!!

Idag var vi på mallet. Köpte ett par byxor på forever21, en pyjamas från Victorias sectret (älskar den), julklapp till Celina, och duschmössor. Gud vad intressant va? Provade för första gången på manikyr också! Surare människor får man ju leta efter. Nej dit går vi inte igen!!

Har haft en slapp dag. Jobbade bara typ 3 timmar. Fast dem var ifs förjävliga så slappt vet jag väl inte om det var. Tacka gud för att jag har mycket fritid här. 

Idag beställde vi mat och det var duktigt gott. Äter typ bara pasta här, sjukt trött på det nu. Efter maten hämtade iallfall Sofie upp mig och sen åkte vi och träffade 5 andra au pairer. Vi bowlade! Var väldigt kul. Trevliga tjejer! Sen åkte vi till Cheesecake factory och åt/fikade. Nu är klockan snart halv 2 så det är väl dags att krypa till kojs. Sova i min sköna pyjamas :) 

Imorgonbitti åker familjen till New york och kommer hem sent söndag kväll. 2 dagar ensam.. I LOVE IT!! Så skönt. Imorgon är det iallfall julmarknad inne i Boston med luciatåg. På söndag blir det shopping med Sofie igen.

Kommentarer
Postat av: Malin kusin!

Det låter som att du har det hur bra som helst :D skönt att höra! Duuuu vad vill du helst ha ifrån Sverige?:) Jag skickar vad du vill så hör av dig :)

Ha det så bra, pusspusspuss! Love you <3

2010-12-04 @ 21:55:43
Postat av: Sofie

gööööött att du ääääntligen lääär daaj ;) haha !

2010-12-04 @ 23:02:23
Postat av: Lollo ♥

är det den pyjamasen jag tror att det är? ;D

2010-12-05 @ 03:30:49
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0