M 20 dec

Idag mår jag mycket bättr. Ingen feber men fortfarande förkyld. Idag har jag jobbat, sen slappat lite, skypet med Johanna, sovit och sen jobbat igen. Just nu är jag på gymnastiken och fördriver tiden med lite slösurf. Funderar på att ringa och tragga med någon istället. När vi kommer hem ska jag ha möte med föräldrarna. Ska prata om hur saker och ting gått hittills. Idag snöar det och är jätte kallt. Det är mysigt men jag gillar inte att köra i snö så jag skulle uppskatta om den försvinner igen faktiskt :) Nu har ytterligare några julkort trillat in och det uppskattas mycket!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

du får gärna ringa och berätta hur det gick så länge klockan inte är efter 11! :D

2010-12-21 @ 03:11:26
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0