vilken dag!

Idag skulle jag och Linnea till Ikea. Jag skulle köra och hämta henne och sen skulle vi åka. Men på motorvägen dit bestämde sig min gps för att sluta fungera och jag hade ingen aning om vart jag var eller vart jag skulle. Slutade med att jag körde hem igen och Linnea skulle hämta mig istället. Sen hittade inte hennes gps min adress och hon hamnade någon annanstans! Till slut hittade vi iallfall varandra och vi körde hem till mig och ställde min bil. Efter bara kört typ 5-10 minuter ser Linnea blåljus i backspeglen och hon hade kört för fort. Efter att vi varit nervösa i ett par lååånga minuter så bestämde sig polisen för att inte ge böter.. Puuuh, nära ögat!



Kommentarer
Postat av: mamma

Kan tänka mig att ni varit nervösa ;)

2010-12-07 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0