W 22 dec

Idag är det onsdag och klockan är halv åtta. Vilket betyder att jag är på gymnastiken. Har underhållit mig med att äta svenskt godis och prata med Emmie! När jag kommer hem så ska jag ta en låååång och vaaaarm dusch. Sen ska jag och föräldrarna prata. Håll tummarna för mig. Idag var städerskorna här förresten. Barnen slutade skolan tidigt idag och flickan hade playdate. Mamman ville inte att jag och pojken skulle vara hemma, för städerskorna är överallt på varje våning så man är i vägen vad man än gör! Kan inte ens gå på toa.. Men iallfall, vi åkte till soptippen och lämnade massa sopor. Sen åkte vi till Lexington och åt lunch. Åt på ett japanskt ställe och fy sjutton vilken stark kyckling curry jag lyckades få tag på. Kändes som det sprutade eld genom munnen! Nu ska jag fortsätta tugga på godiset jag fick av mamma "i väntan på jul" <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Misstänkte att du var sugen på en liten smakbit <3

2010-12-23 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0