TACO

Idag har jag och lillan hittat på lite roligheter som att kolla på djur i djuraffären, kolla på födeledagskort inne på CVS och cyklat den nya cyklen till parken och lekt. Varit en lång dag och jag är trött. Men nu ska jag få lite ny energi för det är dags för taaaacos. Och jag får bacon till, yey! Min värdpappa skulle egentligen gjort bacon igår till maten så glömde han det. 14åringen bara "men då kan vi ju ha de till tacosen imorgon" min värdpappa "hahaha neeeej! man kan inte ha bacon till tacos!!!!" jag "he he.. de brukar vi ha ....."

Onsdagkväll = criminal minds med värdpappa

OCH SÅ VILL JAG PASSA PÅ ATT SÄGA GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE RONJA SOM SKA FÖRLÄNGA ETT ÅR MED SIN VÄRDFAMILJ.


Kommentarer
Postat av: ronjis

du är bäst. I love you

2011-04-21 @ 05:07:14
URL: http://ronjis.blogspot.com
Postat av: sofie

svar: nä :) men lite då och då vill hon se en där hehe! Caran har varit här sen typ november eller nåt sånt :)

2011-04-22 @ 19:22:16
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0