God morgon

Har skaffat någon konstig ovana att vakna vid 5 varje dag.. Inte kul! Idag kunde jag inte somna om heller, så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå.. Börjar jobba om en timme drygt.

Ni är säkert ganska nyfikna om vad som händer just nu med rematchen, kom på att jag inte skrivit något om det. Jag har iallfall haft en match i New York, och en i Philadelphia. Jag hade älskat att bo på båda ställena men tyvärr gillade jag inte någon av familjerna. Just nu har jag en match i Seattle, som jag fick i måndags. Dem har fortfarande inte hört av sig, och hör dem inte av sig idag innan lunch så tas dem bort igen. För dem tar upp för mycket av min tid om dem inte hör av sig.

Egentligen skulle min rematch period sluta på söndag. Men dem öppnade inte mitt konto förren på onsdagen, så jag tror att det är två veckor från då vilket betyder att den slutar nästa onsdag. Dock ska jag prata med min värdfamilj idag och försöka få dem att gå med på en längre rematch period. Håll alla fingrar och tår!! Så ja, så ser läget ut just nu.


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller allt jag kan PUSS

2011-02-16 @ 13:36:51
Postat av: Theres

Vi hjälper också till att hålla! <3

2011-02-17 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0