Suddenly I see

Idag har jag varit lite deppig för jag börjar känna mig riktigt stressad över rematchen. Vill inte vara i Sverige på måndag. 

Dagen började iallfall med att jag och Märta tränade step. Vilket var dötrist då instruktören inte var alls bra. Men lite svettades vi iallfall! Sen åkte vi hem till henne och åt sushi. Hunden drog ut oss och vi märkte att det var underbart väder ute, trots 1 meters snön! Vi låg och solade i bara linne. Sjukt skönt var det.

Ikväll ringde min program director och jag blev genast på bättre humör
-Hur mår du Louise?
- Jag mår bra tack. Är bara riktigt stressad över min rematch.
- Var inte det! Jag pratade med din LCC idag och hon bad mig om att ge dig lite mer tid. Jag har inga problem alls med att göra det. Jag tycker att du är en underbar au pair Louise och jag vill verkligen hitta en bra familj till dig. Jag är faktiskt förvånad över att du inte har matchat än!

Det är sånt som värmer.

Så mitt slutdatum är nu framflyttat till lördagen den 26 februari. Måtte jag fått ny familj tills dess!


packningen går sådär ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm

2011-02-18 @ 04:17:18
URL: http://fettarg.blogg.se/
Postat av: Signe

Håller tummarna!! <3

2011-02-18 @ 05:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0