T 5 Feb

Hur kan man vara så trött hela tiden? Somnade 8 igår.. Nu är kl halv 10 och jag är helt slut nästan.  Mygoood.

Idag ringde mamman och sa att hon helt missat att tjejen skulle ta gruppfoto med gymnastiken. Så det var bara att göra sig i ordning och slänga sig i bilen. Jag och tjejen skulle inte äta innan för det skulle gå "snabbt". Jahaja, lite efter halv 9 var vi hemma. Var inte bara foto, utan även träning efter tydligen. Älskar när folk har koll på vad som händer! Har iallafall offrat en av mina sista laktostabletter på lite yoghurt ikväll, var gott faktiskt.

Annars då.. Pappan kom hem tidigt från sitt möte så jag slapp att lägga barnen. Guldvärt, för det är det värsta. Så jag bara sitter och njuter en stund och hoppas min värdmamma kommer hem snart så vi kan prata. Annars går jag och lägger mig. Måste orka upp imorgon med ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0