Pappa, Helene och Celina på besök

I tisdags sa jag hejdå till Pappa, Helene och lillasyster. Dem har varit här i nästan 2 veckor. Vi har hunnit med att fira en svensk tradition och en amerikansk tradition tillsammans. Första kvällen vi träffades firade vi midsommar i Battery Park inne i NYC. Åt köttbullar och dansade runt midsommarstången. Sista kvällen tillsammans var 4th of July, vilket är amerikas nationaldag. Då gick vi ut och åt middag för att sedan kolla på häftiga fyrverkerier. Dem gjorde bla hjärtan och smileygubbar :) Coolt!

Där emellan har vi hunnit med en del shopping, sett frihetsgudinnan, varit uppe i Empire state building, gått runt i Central Park och varit på Times sq. Familjen har också bott ute med mig ett par dagar ute i New Jersey. Då hade vi bla picknic i parken till livemusik.



Jag och min kompis wallstreet tjuren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0