cinco de mayo

Helgen har varit jättebra. Värdfamiljen har haft mexikans fest och Ronja har varit här. Mycket skratt med min efterlängtade vän.

Idag åkte jag och Ronja in till NYC. Vi gick först till times sq, satt och solade på trappan ett tag. Sen gick vi och köpte med oss lunch till Central park. Precis efter vi ätit upp ser Ronja Emma som var på au pair skolan med oss!! Så vi satte oss med henne och hennes kompisar  och bara tog det lugnt och snackade massa timmar. Tiden bara flög förbi och sen var det dags för Ronja att åka hem till Boston igen.


Jag gjorde minitacos till mexikanska festen, blev jättebra!


























Imorgon ska min värdmamma åka till sin pappa och hjälpa han ett par dagar. Imorse frågade hon om kunde tänka mig  att jag och lillan följde med för hon ville inte åka själv. Så imorgon packar vi in oss i bilen tidigt för ett par timmars roadtrip upp till Schenectady, NY.

Kommentarer
Postat av: mamma

Synd att han inte är kvar i Florida ;)

2011-05-09 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0