2 dagar kvar!!

Idag gick jag upp halv sju för att åka in till sjukhuset. Mamma skulle lämna blod och jag ville bli blodgivare nu så jag följde med! Skrev på lappar och sånt och tog blodprov och blodtryck. Ska dit om två månader och lämna blod första gången!!:) Känner mig sjukt stolt över mig själv. Efter det stack jag och tränade och sen gick jag på stan. Köpte julklappar till Helene och Celina. Det blev en massa massa julklappar, speciellt till Celina. Tur jag inte betalade, roligast och köpa för andras pengar :D

När jag kom hem var det meningen att jag skulle baka julgodis. Men jag har inte hunnit och jag tror inte jag kommer hinna heller. Så det får nog bli imorgon:)

Nu har jag precis vatt och handlat med mamma. Är hos morfar nu där vi mellanlandade för lite fika. Ikväll blir det bio:)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för hjälpen

2009-12-23 @ 08:58:47
Postat av: louise

det va så lite så :)

2009-12-23 @ 09:06:17
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0