Au pair, USA!

Gick och la mej tidigt ikväll. Men kunde inte sova så det slutade med att jag tog datan och började kolla runder på internet om au pair. är riktigt sugen! Hade vatt riktigt kul =) Nu är jag inte ett dugg trött men de är nog bäst att försöka sova lite ändå. Fick sms från Sofie också innan, hon har det bra i italien. Är inte alls avundsjuk, nejnej. En resa i början av hösten är jag riktigt riktgt rikikgt sugen på.

Imorgon ska jag och Celina nog cykla till stan och fika och handla lite :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ami (Sofies mamma)

Hej Louise

Du kan väl blogga om lermasken och skriva om min affär hälso-Q V Storgatan 54 det är en annan bloggare som heter Malin som har min logga på sin blogg

Ha de bra

Ami

2009-07-23 @ 08:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0