grattis morfar

igår var mist sagt först väldigt slapp och sen väldigt stressig. Jag vaknade ganska tidigt, åkte en runda inlines med ezther och sen blev det frukost i lugn och ro. Försökte sola lite men de gick inte (allergin) så jag cyklade in till morfar  och slängde mig på soffan. Där låg jag tills mamma kom efter jobbet. Så åkte vi tre och handlade inför idag (morfar fyller år). På maxi tog det lång tid och helt plötsligt var kl 6, jag skulle va hos malin halv 7 och möta johanna kvart över 6. Så kl 6 fick jag rusa in i duschen och sen cykla direkt. fasiken vad jag trampa på!

Hos malin grillade jag fiskspett som vi köpte på maxi, sjukt gott! Kvällen var galet trevlig och jag var hemma halv 3, i säng vid 3. Gick upp för en halvtimme sen, ni fattar att jag är trött va?.. Nu ska jag snart baka bullar till morfars kalas idag, sen åker vi in till han vid lunch och så blir det kalas hela dagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0