jag kan gå på vatten

idag var jag duktig. Hade ställt klockan på 9. Då gick jag upp, åt en härlig fruktsallad till frukost (melon,nektarin, kiwi, annanas). Sen cyklade jag in till gymmet, tränade och cyklade hem igen. Det var sjutk skönt! Har inte vatt på gymmet på flera veckor..

Hemma igen så bakade jag chokladtårta att ta med till Inger som vi vatt och hälsat på vid tydingesjön idag! Har övningskört massor idag, först in och hämta morfar, sen till stan och hämta Bergit (statskörning, woho!) sen till tydinge då. Och samma runda hem sen då förståss + till Tollarp och tillbaka och lämna Tyson. Tyckte att jag och mamma har vatt väldigt snälla dessa två dagar. Passat tyson två dagar, och idag tog vi med pensionärerna till sjön och hälsa på Inger! Hos inger grillade vi, badade (ezther vat vettskrämd och försökte hoppa istället för simma, medans tyson var cool lugn och bara simmade på), sen fikade vi på jordgubbar+glass+chokladkakan. Och sen var jag så trött så jag somnade medan jag solade. Härlig dag! :) Om de är fint väder imorgon så ska jag och mamma åka till stranden och träffa storasyster+mini+kusin+tyson:)

Kommentarer
Postat av: sophie

min hund ÄLSKAR att bada!

å ja, ni har varit snälla som har passat tyson!

2009-07-15 @ 22:43:53
URL: http://sossinnuce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0