kristianstadsdagarna är igång!

kdagarna började igår. var först hos malin och sen hos thirisia och sen blev det stan:) gick runt, fikade och hade trevligt. johanna tvingade upp mig och christoffer i en karusell med, men det var faktiskt kul:D Bussen hem bjöd på många skatt också! Var iallfall hemma vid 3, så det var en lååååång dag eftersom jag var uppe redan 8 igår.. Var med celina hos doktern, sen övningskörde jag och efter det stack jag och mamma till stranden.

Just nu har jag tre alternativ att välja på. 1) ut och sola 2) städa 3) gå en runda. tror det blir nr1.. :) Ikväll ska jag till emelie och sen blir det stan igen!


Kommentarer
Postat av: sofie

JAPP!

2009-07-04 @ 13:23:49
URL: http://sofieliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0