mamma i ett nötskal

Igårkväll blev det kdagarna igen. Åkte in med pappa och dem och kollade rix fm festivalen, och sen va jag med sofie johanna och felicia en stund=) men jag åkte hem redan 20 i 12 igen. Idag var jag uppe med tuppen, för kl 8,40 hade jag testlektion på körskolan inför intensivkursen. Var nervös men det gick skit bra :) Efter det körde jag till malmö med mamma och syster. Var först på entre och sen inne i malmö. Köpte 2 hårband, 2 armband, 1inne, 1tröja, 1klänning och 1par korta tights. (Som var i sönder :@) och 1par skor! Nu har jag precis kommit hem. Dicker smoothie, te och äter melon och mango!


Mamma är sämst på att hitta... vi letade parkeringsinfart under hansa. Det slutade med att vi var ute mitt på torget och körde... Ingen som blir förvånad.. Min mamma det.. Men vi skrattade iallafall! Sov hela hemvägen, var skit trött..:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag bara visar att det är ingen fara att köra fel... man kommer alltid fram till slut:)Puss

2009-07-08 @ 09:34:12
Postat av: Patte

Du övningskörde dit? och sov hem? hoppas du inte var framför ratten då ;)

2009-07-10 @ 01:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0