mlouise.blogg.se

Innan somnade jag alltid på 2 sekunder. Kvittar om klockan var nio på kvällen eller 3 på natten. Jag somna direkt. Men nu på sista tiden vet jag inte vad som hänt, men jag kan bannemig inte sova. Spelar ingen roll hur trött jag är, hur tidigt jag har gått upp, kan helt enkelt inte sova. Det är SKIT störigt. Jag gick och la mig för en timme sen men nu gav jag upp. Funderar på att kolla på en film eller nått.. Men bara tanken på att klockan ringer 7 imorgon gör mig sååå trööött. Jag vet ju hur jag är, kommer aldirg komma upp om jag inte somnar snart. Kommer inte ens höra klockan utan bara stänga av den som vanligt utan att reagera. Men gör jag det imorgon så blir jag SUR för jag och celina ska till malmö med sofie och patrick!  aaaaaaaaaaaaaaaaah M Å S T E  S O V A !

Kommentarer
Postat av: sophie

ska du ha henne med dig till malmö? lycka till!!

2009-07-29 @ 09:50:51
URL: http://sossinnuce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0