1 vecka

nu har det gått en vecka på sommarlovet:) Känns fortfarande inte som lov.. men de är nog bara för att jag varit "sjuk". Är så himla allargisk just nu så ett tag kunde jag inte gå utanför dörrarna. ögonon svullna upp och började vara och grejer och jag blev sjukt seg, trött och hängig. Men härromdan var jag och mamma hos doktorn och kom hem med starkare medicin för 400spänn så nu är det bättre, inte helt bra men det funkar. Igår fyllde helene år och jag åkte dit och bjöd på mat. jag lagade honungsmarinerad fläskfilé med äppen &saliva, nypotatis,sås, sallad och smörstekt spenat. Det blev gott :) Till efterrätt hade jag gjort mörkchokladtryffel (+ chokladollar till celina) och köpt melon och mango, Mums! sen stack jag hem till mamma och så kom johanna, kaffe, lisse, emma , matilda, amelie, jessica hit och kollade på film. Idag är det midsommar, ja har sovit knappt 5 timmar inatt och är redan uppe. Snart kommer johanna och så sticker vi till malmö:) nu ska jag ta upp kyckling till ikväll och sen raka benen! Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0