barnvakt

Pappa och Helene är i tyskland idag så jag passar Celina. Just nu är hon väldigt lätt passad, hon är inne och leker med grannen. I torsdags så tog vår klass initiativ till att ha klassensdag. åkte ut till landön och grillade, körde jag har aldirg och spelade kubb och sånt. Skit kul hade vi! I fredags var det avslutning i skolan. Innan det träffades vi i klassen. Hade dock inget klassrum så vi stod i trappgången mellan 2:e och 3:e våningen, väldigt "symboliskt" tyckte vår klassföreståndare. Där skålade vi fruktsoda och åt frallor! Efter avslutningen gick vi till fenix och fikade sen åt jag kinamat med mamma, syster+chricke, morfar, mammas bror+familj. Sjukt tråkigt väder var det men jag var ändå inne och kollade när kusin sprang ut på söderport, sen hem till henne och äta och sen hem igen. på kvällen blev det parken. igår vaknade jag och johanna halv 1, grymt skönt att sova så länge första dan på lovet! var dock sjukt trött och slumrade en stund till vid 3tiden. Sen var jag ute och övningskörde med mamma. Har fått uppkörningstid (!!) så nu måste jag köra som bara den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0