generellt generaliserar jag icke

Det blev stek på standen igår med, skönt! Övningskörde både dit och hem och det gick bra, gjorde min första omkörning, woho! Sen åkte jag hem, somnade nån timme och så körde vi till morfar en stund. Sen kände jag att jag behövde sysselsätta mig med något så jag cyklade in till sofie och så åkte vi inlines och snacka skit. Vi blev sjukt sugna på blue keld så vi gick ner till maxi och köpte, sjukt gott! :) efter lite flum och opra och lite sånt så cyklade jag hem igen. Hade lite svårt för att sova för jag är lite bränd på baksidan.. ajaj inte bra.

har precis sprungit en runda med ezther och sen äiti frukost. Det blev det vanliga, gröt med hallon och blåbär. tröttnar aldirg, mums! Idag blir det faktiskt en vilodag från beachen, ska till ikea! Ikväll lutar det åt fest. Ha de gööööttt




generellt med timbuktu är också sjukt bra förresten

generellt slutar varenda sida med att jag vänder blad
är generellt sysslolös men ändå ska
trivs generellt sett bäst i goda vänners lag
generellt sjuk ut stup i ett
men generellt är ett generellt uttryckssätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0