temuggar

ikea idag var trevligt! där fanns dock inte alls mycket kul, men fick iaf med mig hem 3 te koppar (+två tillhörande fat). När jag kom hem invigde jag såklart den ena koppen och nu också den andra =) imorgon får de bli den tredje:D Ikväll skulle de egentligen blivit fest i åhus men sen kände vi inte för de så vi skulle gå på bio istället. men så gick inte de såklart så det blev ingenting. Men de gjorde inte så mkt, jag o mamma körde in till morfar och hämtade honom och hunden sen körde vi (jag) till syster och chricke i tollarp och fikade. Jag körde på motorväg för första gången!! nu har jag precis vatt ute med ezther en lång runda, väääldigt skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0