vart har denna dagen tagit vägen?

klockan är redan halv 5. känns som jag inte hunnit göra något alls idag fast jag har faktiskt gjort en del.. vaknade vid 8 och var jätte pigg. käkade frukost, bakade bröd, kollade på tv, plockade undan lite på rummet. sen däckade jag kl 11 och vaknade kl 13. skyndade mig eftersom jag skulle gå på stan med sofie. hittade lite, en klänning som jag nog ska ha på avslutningen, te och en stooooor annanas. nu är jag hemma igen och är svin trött (jävla allergi). ska dricka en energidricka, käka lite frukt, dricka te och sen ska jag plugga samhälle. sen är det väl dags att sova igen. imorgon ska jag grilla med klassen:) Hoppas på fint väder!

Kommentarer
Postat av: BÄST

svar: tack baby :D i sure can!

2009-06-10 @ 20:47:06
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0