blessa mig mucho

jag kan inte vara utan, strö lite socker på mej som bara du kan.

är heeeelt inne på timbuktu och promoe nu! Sitter och pluggar nu (kul) måste få klart rättskunskapen!! Stressig dag till tusen. Ska plugga klart, fixa mat tills mamma kommer hem så vi kan käka direkt halv 6, hämta johanna och sofie vid 6 halv sju, åka till hässleholm och sätta upp tältet, hem, plugga, packa!!, sova. Sen imorgon innan kl 11 måste jag hinna fixa det sista PLUS handla. När vi väl är framme i Hässleholm imorgon DÅ kan jag pusta ut. Det ska bli sååå göttt!
Mors dag på söndag också, och eftersom mamma inte vill ha något så kom jag på den biljanta idén att bjuda henne på bio istället, tror det får bli så. Kan va skönt efter en lång helg med camping och festival. Hoppas vädret blir bättre, det fullkomligt vräker ner nu.


Nu blir det melon och te, (och mer plugg och stress så klart)
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0