en hektisk fredag

gick hem lite tidigare från skolan idag. känner mig helt konstig, och är jätte trött hela tiden. bara sover och sover gör jag också. nu har jag iallfall precis druckit te och sitter och funderar på om jag ska orka följa med mamma och handla eller inte. jag vill ju ha godis och då är det bäst att följa med så jag får det jag vill ha. efter vi/hon handlat så ska jag käka fil och hemmagjord musli. sen ska vi göra ännu mer musli för den är nästan slut, sen ska jag sova, sen ska jag städa, sen ska vi baka daimtårta till imorgon, sen ska jag göra det och det och det och det. och framförallt så ska jag PLUGGA en FREDAG. ja jag vet, jag är dum i huvudet.

Kommentarer
Postat av: jag är bäst

och jag på naturgodis, muuuums!

2009-05-08 @ 15:08:22
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0