16 november

Imorse när jag var påväg till skolan tänkte jag att denna veckan kommer bli en vanlig skolvecka.  Sen kom jag på att imorgon är alla lektioner inställda. Vi slutade 2 timmar tidigare idag, och på fredag är tre lektioner inställda. Vilket betyder att jag börjar vid tre och slutar vid fyra. Heeeeelt okej en fredag känner jag.

Idag har jag vatt i skolan, sovit, lagat mat och njuuutit av att inte göra någon uppsats eller plugga till prov. Efter maten åkte jag o mamma kstad runt och hämta cyklar kändes det som. Inte riktigt men ändå. Den ena hos Johanna och den andra i stan. Sen slängde vi in dom i släpet på bussen, mamma sa hon kände sig som en cykeltjuv haha ;) Sen var jag och Ezther duktiga och sprang en runda (inte för att hon hade ngt val men ändå). Och efter det kolla vi på Ullared såklart :D


Idag fyller Johanna 18 , och Emmie klarade sitt körkort så GRATTIS till dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0