lördag

Jag ångrade mig i princip i sista sekund igår och ville ut efter lite tjat från alla håll och kanter. Sen tvingade mamma mig lite med.. Glad att jag stack ut iallafall för det var skit kul!

Idag har jag skrivit lite på filosofiarbetet. kan inte komma ihåg senast jag pluggade på en lördag (om det ens har hänt någon gång?). Men jag känner mig flitig och med lite framförhållning så kanske jag tillomed kan se till o få det klart idag. Tääänk vad skönt det hade varit.

En sak jag stör mig på väldigt mycket att det just nu ska hända massa roliga saker SAMTIDIGT hela tiden. Fast jag ska inte klaga, hellre mycket att välja på än lite! Nu ska jag hoppa i duschen och sen fortsätta vara duktig! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken hemsk mor du har som tvingar dig ut på krogen...de blir svårt att få nån att tro på de ;)

2009-11-07 @ 16:10:33
Postat av: louise

hahah jaa men det är faktistk sant ju! du mutade tillomed mig med pengar.... ;)

2009-11-07 @ 16:28:56
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: mamma

hur många tror du att du kan övertyga...jag, din stränga, kontrollerade mamma Haha, lycka till o få folk att tro de ;)

2009-11-07 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0