rah rah, ah ah ahh GaGa ohh lala

Sitter med svenska c uppsatsen nu. Ska va klar imorgon! Jag som inte alltid är ute i så speciellt god tid fick svar från intervjun IDAG , vilket betyder att jag suttit och skrivit om typ halva uppsatsen, he he .. Men det gick faktiskt snabbt och det blev en sida längre och bättre. Har också skrivit en del på diskussionen. Älskar att va sent ute, verkligen.

Idag har vi också bestämt vad vi ska va imorgon på 3:3, förfest är klart och biljett köpt! Så allt tills imorgon är fixat, förutom att jag måste STÄDA. plus tjata på ljungdahl att hon ska följa med ;)

Nu sitter jag iallfall o lyssnar på min nya favoritlåt och tänkte skriva klart uppsatsen nu så jag har det gjoooort !






Lady Gaga - Bad Romance

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

sorry att jag blev sjuk D:

2009-11-13 @ 13:30:19
URL: http://ibarae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0