Grattis pappa!

Denna dagen började inte särskilt bra. Min kedja hoppade av när jag cyklade till skolan! Men som tur var så var jag nästan framme. Kul det hade vatt om det var halvvägs.. Mamma fick komma och hämta mig efter skolan så jag kunde få hem cyklen, så körde vi bort och ställde den hos pappa så får han vara snäll och fixa den till mig sen. Jag har också vatt och handlat med mamma idag, och äntligen vatt på banken och fixat (som vi har skullat göra i över en månad nu). Vi har precis ätit mumsig thaisoppa och nu hade jag tänkt att packa lite. Ska hem till pappa ett par dagar :)


Idag fyller pappa år, GRATTIS!! Ska hem till han och äta födelsedagsmiddag och fira han ikväll!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack!!!

2009-09-24 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0