onsdag

Igår kväll började jag känna att jag höll på bli sjuk. Och i morse mådde jag inte bättre. Så jag bestämde mig för att stana hemma, men sen ångrade jag mig och stack till skolan. Men sen stack jag hem efter första lektionen igen:P Känner mig lite bättre nu, efter ibumetin, sömn och soppa. Har varken tid eller lust att bli sjuk just nu. De är ju timbuktu på fredag!!!

Härromdan gick vår tekokare i sönder. Så jag har fått koka på spisen (jobbigt) eller i micron. Men nu har mamma köpt ny igen:D weeeei. Ikväll ska jag passa lillan. Ska hämta henne på dagis o sen ska vi köra till gympan. Sen ska jag viiiiiiila. Nu tror jag dock att jag först ska slinga håret =) hihi

Kommentarer
Postat av: Lollo♥

du och ditt te, HAHAHHAHA jag är ledig på fredag :o

2009-09-02 @ 19:09:05
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0