Det går bra nu

Var i Tyskland igår och handlade till studenten. 2 månader kvar nu!! Herregud.. Vi lyckades få bensinstopp precis innan vi skulle åka tillbaka med färjan från Tyskland till Danmark, så vi fick bogseras över! haha fail.

Igår kväll hade jag Emmie Louise o Sofie filmkväll. Dock missade jag början av första filmen, mitten av andra och sista av tredje ! Men vi hade mysigt :)

Idag har jag och mamma vatt runt och letat efter nya inlines, och hittat också! Ikväll tror jag att jag ska in till gymmet och köra ett Step pass. Jag har sökt jobb på några gym i stan och idag ringde de från Nautilus och jag ska dit nästa vecka och prata, JAG HOPPAS. Snacka om drömjobb!!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

min gamla lärare jobbade/jobbar där :P

2010-04-07 @ 00:06:26
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0