lycklig och förvånad

Jaaaha då var ett boxningspass avklarat idag. Riktigt roligt. Två stycken som lät som sälar och var oviga och skröt om att dom var hockeykillar. Jubbigt för magen idag. Skrattmusklerna fick träna samtidigt som vi gjorde jubbiga magövningar. Men som sagt RIKTIGT ROLIGT. Sen cyklade vi runder en stund och var allmänt konstiga som bara vi två är , TJUUUUUHUUUU. Okej tror bara Sofie fattar detta inlägget för det känns väldigt internt. Men det gör inget. Jag ska ju flytta in i hennes 1a i Uppsala hade hon ju tänkt. Vi ska bygga en fin liten koja i ett hörn i köket där jag kan va. Så vet hon var hon har mig. Hon har lovat att slänga ner lite mat till mig också om jag är hungrig.

FAST jag har en annan plan. Au pair i USA ett år, Sofie kommer och hälsar på. SEN flyttar jag till Uppsala, vi flyttar ihop i en större lägenhet, pluggar rövarna av oss och är så galna som bara vi kan va. DET TYCKER JAG LÅTER BRA

nu ska jag sova,

PS. Jag är glad

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHHA jag gillar detta inlägget :D och framför allt så gillar jag din plan!! slår nästan min... men bara nästan...

2010-04-23 @ 07:11:05
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0