SUPER DUPER TRÅKIG TISDAG

Jag har fruktansvärt TRÅKIGT. Stannade hemma från skolan idag för jag vaknade med världens huvudvärk. Har börjat göra något konstigt när jag sover så när jag vaknar har jag ont i ena käken och i huvudet, och idag var det extremt. Men det blev bättre för ett tag sen så jag bestämde att jag skulle in och träna step. Men nu började jag må konstigt igen så jag tog tempen och såg att jag hade feber :( Så det blir ingen träning för mig idag. Jag som hade gjort upp super schema för denna veckan. Men det sket sig. Och jag hatar, verkligen HATAR när det inte går som jag planerat.  GAAAH. Men imorgon tänker jag gå till skolan, sjuk eller inte. Och nästa onsdags ska jag till tandläkaren och göra avtryck så jag kan få en skena att sova med Yey!

OCH PÅ FREDAG SKA JAG HA FINT VÄDER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0