19

Idag fyller jag 19!! Har väldigt svårt att förstå att det var ett helt år sedan jag och Ljungan tog intensivkursen och satt inne i stan och pluggade för fulla muggar. Men Thank God för att vi tog den! Annars hade vi nog inte vatt så bra kompisar som vi är idag och många av mina höjdpunkted detta året hade inte varit dem samma. Intensivkursen var början på T5! Men det var inte riktigt det jag skulle skriva om egentligen. Men mycket har hänt detta året, samtidigt som det känns som det var igår jag fyllde 18. Detta året har nog vatt det bästa i mitt liv, även om det ibland har varit ett av de jobbigaste. Det allra allra allra allra bästa var turkiet. Studenten ligger sjukt nära men jag tror nog att Turkiet var aningen bättre. Eller.. Jag vet inte. Turkiet var nog den perfekta avslutningen på en helt galet underbar månad.

Nu är jag 19 iallfall. Sista året som tonåring. Nästa gång jag fyller år kommer jag säkerligen att ha upplevt saker som jag aldrig trodde jag skulle uppleva. För nästa gång jag fyller år så är jag i USA och har nog bott där i minst ett halvår iallfall. DET är något att se framemot!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

intensiven var det bästa vi gjort i vårat liv, haha typ :P

2010-08-10 @ 16:52:01
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0