crazy is what crazy do

Gårdagen var GALET bra. Pizza, snack, dans och musik hemma hos mig. Sen Bånken, snack, dans och musik där med. Träffade många roliga prickar. Synd bara att kvällen slutade med att Sofies mobil blev stulen. Så jävla ONÖDIGT!!! Sen åkte vi hem till Emmie och sov där. Emmie gjorde klart för oss att hon INTE tänkte gå upp innan elva. Då sa vi bara att det tänker INTE vi heller. Men halv 9 ligger jag och Sofie och asgarvar åt våra dåliga skämt och kan inte sova. Så det blev en tidigt morgon ändå!

Har återigen kommit fram till att vi är totalt onormala och sjuka!! Men jag är glad att jag har er. Älskar att vara sjuk med er!

Ikväll vet jag inte om det blir partaj eller slapp. Partaj hade vatt kul. Slapp hade varit duktigt skönt.


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

miss you <3

2010-08-15 @ 06:33:57
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0