friends forever

Idag flyttar Sofie till Uppsala. Gick upp med tuppen för att säga hejdå. Sorgligt och tråkigt. Men hur mycket jag än skulle vilja ha henne kvar här så är jag glad för hennes skull att hon flyttat nu och jag hoppas verkligen hon kommer få det helt underbart där uppe (så gör jag inte det ;ppPpPPPp) hehheh. Bättre om hon inte trivs så hon kommer hem till mig istället ;)

Som sagt, sorligt var det. Tårar och lite ångest. Men sjukt roligt när vi kramats hejdå och Sofie skulle gå till bilen. Ledsen, gråter. Så går hon då mot bilen, men kollat bakåt på oss och vinkar. SÅ SNUBBLAR HON och håller på att trilla. Trodde jag och Emmie skulle dö av skratt. Så typiskt Sofie och så typiskt bara överhuvudtaget.

Sen satte jag och Emmie oss på House of Bagels en stund. Pratade om framtisplaner. Vi har så mycket roligt vi ska göra så det kryper i hela kroppen på mig. Kommer inte sakna skolan och alla lektioner, men kommer såklart att sakna att träffa alla varje dag. Men jag är så jäkla glad över att ha tagit studenten. Har haft de bästa månaderna i mitt liv och jag har antagligen de bästa ÅREN framför mig. Tror verkligen det. Allt jag VILL göra, allt jag SKA göra. Det är nu äventyret börjar. Det är nu allt det riktigt stor börjar. Jag älskar detttttttaa!!!!



OCH TACK FÖR ATT JAG FÅTT DE FINASTE VÄNNERNA MAN KAN HA. LOVE YOU♥


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

asså jag börjar fan böla nu ;_; I miss you all so much <3

2010-08-20 @ 22:20:47
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: memmiiiiiiie

<3 <3 <3 <3

2010-08-22 @ 02:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0