Louise

24 augusti idag, vilket betyder att det är ett år sen jag och Louise tog våra körkort. Och ungefär lika länge sen hon blev en av mina bästa vänner. Saknar dig här borta i Sverige ♥

Idag har jag träffat Johanna en stund. Hämtade hennes nyckel till nya lägenheten. Imorgon flyttar hon, spännnande! Har tränat också. Ett efterlängtat, svettigt och grymt jobbigt step pass. Känns i benen nu kan jag säga.

Helt slut. Har precis ätit majskolv och kollat på film, Valentines day. Inte jättemycket att hurra för faktiskt.

Kommentarer
Postat av: memmiiiie

Detta var fan det sjukaste . jag satt och tänkte idag att undra när l och l tog sina körkort och tanken slog mig att det skriver ni nog i era bloggar snart. . faaaaan vad sjukt !!!

2010-08-24 @ 21:33:51
Postat av: Louise

hahaha :o jaaa det var lite sjukt faktiskt ;)

2010-08-24 @ 21:43:51
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

i love you with all of my heart bebeh <3

2010-08-26 @ 04:29:09
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0