Malmö, SI, Au pair

Ibland har man turen på sin sida! Idag har jag varit i Malmö för intervju med SI. Skulle till drottninggatan och hade kollat upp ungefär hur långt de va från hansa och hur vägen såg ut bara för o ha lite koll och tänkte att jag får fråga när jag är i Malmö istället. Men såklart hoppar jag av en aaaaaaaaaning för tidigt och hamnar på entré istället. Tänkte att jag går "hittåt" för jag tror det är mot hansa. Efter att ha gått ca 100 meter ser jag DROTTNINGGATAN 1 g och jag ska till 1 j . Perfekt tänker jag så jag letar upp 1j på någon minut och så vipps så var det problemet ur världen hur jag skulle hitta dit. Sket i hansa och den delen av stan eftersom det var nästan 2 km bort från entre och drottninggatan. Kände att det var bäst att hålla sig till entre idag!

Var inne på gina precis kl 10 när dem öppnade. Så lungt har det aldrig varit i en gina butik. Ingen stress ingen kö inte massa andra människor som sliter i kläderna. och ändå hittar jag bara en tröja, EN TRÖJA. Menmen, fattig blev jag ju inte iallfall.

SI intervjun gick bra iallfall. Dem berättade lite och gick igenom en del saker. Själva programmet är likadant som CC. Jag kan inte se några skillnader iallfall. Men känner mig ändå mer pepp att åka med SI just nu. Men in the end så är det ju familjen som avgör hur jag kommer trivas. Så får bli den organisation som har den bästa familjen.. Skönt att vara med i båda iallfall, så det kan hända lite mer grejer nu.
Intervjun var i princip min sista del för att bli godkänd och antagen. Mina referenser ska ringas nu och ansökan ska skickas till London där den ska godkännas. Han sa att om jag har tur, och att han trodde det, så skulle jag vara godkänd och inne i matchingssystemet nästa vecka. (och han berömde min engelska, kul!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0