Ny match

Varför får man inga matchnigar när man vill ha dem? Och varför får man matchningar när man INTE vill ha dem?

Nu när jag nästan är godkänd med SI så känns det som att jag inte vill få någon match med CC eftersom jag just nu känner att jag hellre åker med SI. Men nu har jag fått en till match med CC.

Den är i Kalifornien, så det är ju på fel kust. Vill helst till östkusten. Barnen jag ska ta hand om isåfall är en flicka på 8 och en pojke på 6. En hälsosam och sportig familj. Verkar jättebra och något som skulle passa mig egentligen. Men är bara 2a match så vi får se om dem hör av sig inom 3 dagar. Annars är det bara till att vänta på nästa.

Borde vara godkänd med SI nästa vecka. Tyker dem kan skynda sig en aning..


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

men de kan ta tillbaka dig om de bara glömt att säga att de är intresserade. du behöver inte vara första ahnds matchad för att hänga kvar

2010-08-27 @ 03:38:31
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Anonym

SI är det bästa att åka med :D

2010-09-02 @ 11:14:31
URL: http://josefinaupairinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0