SJUKASTE

Idag hände det mig en sjuk sak. Egentligen är det väl ganska vanligt kanske men för mig var det bara SJUKT SJUKT. Hade vatt på stan en stund. Köpt två tröjer och allt var normalt. Sen skulle jag åka hem. Går genom torget. Så kommer det fram en kille. Han hade sjukt konstiga kläder men annars verka han normal (han hade en lång tight röd klänning och en beige jacka). Nu till det sjuka. Han bara

- Ursäkta, Kan du hjälpa mig med en sak?
- Jaaa .. (Så tänkte jag som vanligt när någon kommer fram, Åååhhh nej jag orkar inte förklara vägen.. haha)
- Jo jag skulle vilja få tag på lite amfetamin.
- Nej.. NEj!!
- Så du  har inte det?
- NEEJJ!!


Snacka om chocken jag fick!! Det var ju inte alls diskret eller så heller. Mycke folk, mitt på torget och han pratade högt.

Men seriöst.. Ser jag ut som en knarkare? Knarklangare? Naaaaej skulle inte tro de va. Köpte ut lax till en dam utanför konsum för nån vecka sen. Men där går gränsen.


Kommentarer
Postat av: din bästa kompis i hela världen

HAHAHAHHAHAHAHHAHA



vänta..

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2010-08-07 @ 20:45:38
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0