Teknisk

Godmorgon!
Igårkväll cyklade jag in till Sofie för en liten promenad och snack. När jag kom hem igen hade mamma kopplat in den stationära datorn. Men hon hade problem med att få det trådlösa tangentbordet och musen att fungera och bad mig kolla på det. Hon hade bytt batteri i tangentbordet men hittade ingenstans att byta i musen. Så jag kollade på det. På tangentbordet fanns det en knapp där det stod CONNECT,så så svårt var det. Och på framsidan av musen så fanns det sånna streck ni vet som betyder att man kan öppna genom att trycka lite och dra neråt.. Så ja. Det gick ganska snabbt att hitta "felen". Nu ska vi bara fixa det trådlösa bredbandet till den.

Ska snart till pappa och passa Celina. Ska förhoppningsvis träffa Sofie en stund också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0