you can stand under my umbrella, hey hey heeeeeyy

Idag började fredags-lunch-spinning-passet igen! Så det var jag på, grymt skönt. Så då är jag färdigtränad för idag och kan hålla helg. Ikväll verkar det som att det blir en myskväll med mamma och syster.

Sitter och lyssnar på The Baseballs nu. Kan inte sluta skratta åt Emmie igår när vi åkte hem från Malmö. Då spelade hon The Baseballs och sjöng med, men ungefär samma röst. Låter nog inte så roligt nu, men fyfan vad jag skrattade! Sjukt roligt. MER EMMIE ÅT FOLKET!! Och Oskar Linnros var sjukt bra live. Har hört att han ska vara dålig, men det var han inte. Efter konserten satte jag Emmie Matilda och Johanna oss på en uteservering och åt. Mysigt, även fast musiken var så hög så man fick skrika när man skulle prata med varandra! HAHA



Kommentarer
Postat av: sofie

JÄVLIGT GOTT :D

2010-08-27 @ 15:49:37
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: emmie

min röst är att räkna med , den kommer bli stor någon gång ( i något liv ) <3

2010-08-27 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0