Andra advent

Vilken bra dag det varit! Kl halv 11 åkte jag och hämtade upp Sofie. Sen tog vi min minivan och körde till ett outlet. (Tyckte jag hade stor bil i förra familjen, då hade jag en stadsjeep, så kommer jag hit och får en ännu större!) Köpte en hel del. Tänkte visa imorgon. 

Sen åkte vi hem till Mikaela en stund och sen hem till Sofie. Vi kollade på Sex and the city och sen tänkte jag åka hem och äta. Men Sofie (med hjälp av hennes värdpappa) tvingade mig att stanna och äta hos dem. Så jag fick riktig mat i magen, såå goott. Kött och ris! 

Medan Sofie och hennes värdpappa lagade mat tänkte Sofie vara lite rolig och satte en stor, lång tejpbit på pappans rygg. Han märkte inte det och vi hade väldigt roligt åt det. Sen kom hans son ner ( även Sofie kallar honom för "min son", vet dock inte hur det skulle funka eftersom hon är 20 och han är 18). Han tog iallfall tejpbiten och skulle vara smart och sätta den på min rygg istället. Bara det att jag stog mitt emot ett fönster så det speglade sig så jag sååg nog vad han tänkte göra. Tji fick han ;) 

Sen kollade vi iallfall på film igen, på Grease. Sen kom Mikaela och då kollade vi på en Beyonce tour på dvd. Kl halv 11 körde jag hem igen. Så har alltså stått ut med Sofies dåliga skämt i 12 timmar, inte dålllllit dää.
"Louise har verkligen sämst lokalsinne"
"Men Louise!! Klockan är halv 1 och du har inte varit på toa än, är det inte dags snart?"
"Lipar du nu igen?!"

Sofie känner mig redan..

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ! Underbar dag med många skratt !

och lite pepparrot på det ;) hahaha !

2010-12-06 @ 05:28:59
URL: http://benemeritus.blogg.se/
Postat av: mamma

Underbart att "höra" dig skratta :)

2010-12-06 @ 16:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0