Första julklappen har nått Lincoln!

Igår när jag låg nerbäddad i soffan med feber så ringde det på dörren. Men jag öppnade inte.

1, För att jag tycker det är läskigt att öppna när jag är själv hemma. Eftersom jag inte vet vilka dem känner och inte känner så känns det lite konstigt. Kan ju lura mig hur som helst. Och så länge jag inte väntar någon så är det aldrig till mig ändå.

2, Jag orkade inte

Sen såg jag att den som plingat lämnat en lapp på dörren. Då var det posten som varit här och skulle lämnat paket. TILL MIG.. MIN JULKLAPP FRÅN PAPPA. Snacka om att jag blev sur för att jag inte öppnat! Men det stod att jag kan hämta paketet på posten på måndag så jag får göra det då.

Kommentarer
Postat av: pappa

Vaddå sur??? Du ska ju inte öppna det förrän juldagen ändå...hihihi Då gjorde det nytta att jag kopplade på stora charmen o flörtade med hon på posten när jag nu skickade det försent. Kom ihåg, Juldagen.

2010-12-19 @ 14:45:40
Postat av: Lollo ♥

vi får alltid det lämnat vid dörren ._. även om vi inte öppnar :o

2010-12-19 @ 18:00:50
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Kusin Malin

Hoppas du får mitt också snart :)<3

2010-12-20 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0