i know you want meeee

Idag har varit en bra dag. Skypade först med mamma och sen med pappa, Helene och Celina. 

Åkte till köpcentret sen (kan inte skriva mallet för då förstår inte pappa vad jag menar :D). Köpte min älskade jacka och ett halsband. Har också kommit fram till att jag har för många Sofie i mitt liv så Sofie Johannesson som bor här i Lincoln och som jag umgås med dygnet runt just nu heter från och med nu inte Sofie längre, utan hon heter Märta!

Märta och jag åkte hem till henne efter vi varit och shoppat och åt mat. Åt kyckling och ris. Sen kom Mikaela och Sofia och vi bakade lussebullar. Hade sjukt roligt med mycket skratt. Jag och Märta var väldigt flummiga också och hoppade runt och dansade mesta delen av kvällen. 

"Ligger Malmö i Göteborg?"
"Ligger Göteborg i Skåne?"
"Vad är en mil?"

Jag dog!!

Fick också reda på att Sofia känner Sean Banan, dog ännu mer. PAAAAARTY i Stockholm när vi kommer hem från USA!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Glöm för f*n inte Calle ! :O

2010-12-12 @ 05:46:34
URL: http://benemeritus.blogg.se/
Postat av: mamma

Blir de impade av att du känner Calle ;)

2010-12-12 @ 14:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0