Jul i amerika

Igår kväll åkte jag, Mikaela och Märta och kollade på bio. Såg Little Fockers. Var helt okej, men inte jätte bra. 

Idag har vi firat jul. Började med att vi öppnade julklapparna som vi fick i våra julstrumpor. Jag fick presentkort på H&M, presentkort på Starbucks, ett gäng biocheckar, lipgloss, strumpor, handcreme, och något mer som jag inte kan komma på. Vid 8 kom värdpappans syster hit tillsammans med hennes man, och även värdfarfarn kom hit. Vi öppnade paketen under granen och jag fick en pyjamas, en tjocktröja och en tshirt. 

Sen åt vi brunch. Vi år omelett, sallad och frukt. Udda julmiddag skulle jag vilja säga. Men det var gott.

Efter gästerna gått igen så skypade jag med mamma i 2,5 timmar. Fick träffa alla djuren. Freddig skrek i mikrofonen. Tror han skällde lite på mig för att jag inte är hemma! Det lät som det.. Min älskade pojke. ♥ Gud vad jag ska tvångskela med honom när jag kommer hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0